داستان عشق عجیب فصل12

درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید داستان اول←عشق عجیب. لطفا نظراتونو درمورد داستانام بگین. هر انتقادی هم داشتین بگین
برچسب ها
نويسنده :خانومـِ نویسندهـ
تاريخ: چهار شنبه 20 آبان 1394برچسب:عشق عجیب, ساعت: 15:23

رفتم سمت اون اقاهه

من_سلام

اون_سلام دخترم

من_میشه خودتونو معرفی کنین ؟

اون_بله حتما من سرهنگ عباس احمدی هسم

من_اها ممنون.اونوقت میشه بگین خانوادم کجان در چ حالن؟؟؟؟؟

احمدی_اتفافا همین نیم ساعت پیش آرمان داداشت زنگ زده بود قرار شد بیاد اینجا

من_آخجون الان من کجا....

صدایی آشنا نذاشت من ادامه حرفامو بزنم_آیسان؟؟؟؟؟؟

سرمو برگردوندم دیدم آرمان دقیقا پشت سرم وایساده

من_داداششش و پریدم بغلش

آرمان_وای چقد دلم برات تنگ شده بود

من_خب میرفتی گشادش میکردی

آرمان منو ول کردو گفت_واقعا که

من_ناراحت نشو منم خیلی دلم تگ شده بود

آرمان_قربونت اجی جون.بیا بریم رادو پیدا کنیم

من_راد؟؟؟؟؟؟منظورت همون مهیاره؟؟؟؟

آرمان_آره باو.میگما اینجا چقد پلیس هست

من_منم وقتی دیدمشون دهنم یه هف هش متری باز شد

آرمان_اوه اوه 

من_چی شد؟؟؟؟؟

آرمان_اینو نگااااااااا چ سرگرد با جذبه ای

من_آرمان خجالت بکش مثلا اونم پسره

آرمان_نه خب نگاش کن

سرمو گرفتم سمتی ک آرمان گفته بود.واووووووو این که همون مهیاره.قربونش برم تو لباس پلیسی چقد جذبش زیاد شده بود

زل زده بودم بهش اونم نگاه منو دید بهم زل زد 

آرمان_هووووو آیسان 

من_چیه؟؟؟؟؟

آرمان_چیه زل زدی بهش؟؟؟میشناسیش؟

من با تته پته گفتم_آ..آرع این مهیاره

آرمان_پ خودش اومد 

وبعد دست منو گرفت باهم رفتیم پیش عشقولیم مهیار جونیممممممم(اَه اَه چقد لوس)

بعد از تشکر واینا رفتیم از در باغ بیرون و سوار ماشین آرمان شدیم 

وسطای راه گوشیمو دراوردم تا یکم بازی کنم

آرمان همینطور که حواسش ب رانندگی بود حواسش ب منم بود  برا همین گوشیو دید

آرمان_عههه این گوشی از کجا اومده؟؟؟؟

من_مرحوم و مغفور ساتیار

آرمان_یه چیزی بگم راستشو میگی؟؟

من_آره

آرمان_ببینم احیانن تو عاشق نشدی؟؟؟؟؟

من_عاشق کی؟؟؟؟

آرمان_مهیار

من سرمو انداختم پایین احساس کردم گونه هام سرخ شدن

آرمان_آی کلک.....

 

 


نظرات شما عزیزان:

السا 2
ساعت16:42---20 آبان 1394
عزیزم تندتند بزار تو خماریش نمونم

راستی نام کاربریو ورمزتوبگو نویسنده یا معلمت کنم جلسه هم گزاشتم رمز داره رمز اینه:1313
پاسخ:نام کاربری:fere6teh_ganji رمز:13711381


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
برچسب‌ها:
دوستان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





دانلود آهنگ جديد

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 16949
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1

Free Lines - Link
 Select

کد زیبایی برای وبلاگ

کد و سفارش های رایگان


دانلود آهنگ جدید